2013. június 29., szombat

Bevezető

 Hát igen. Soha az életben nem hittem volna, hogy találkozom egy varázslóval. Na jó, nem is igazi varázsló volt, hanem egy bűvész. Egy csodálatos, inteligens, vicces, barátságos és hihetetlenül tehetséges bűvész.                                                                              
 Kezdjük azzal, hogy a nevem Horváth Jennifer. A második évemet kezdtem volna a gimiben amikor Budapestről New Yorkba költöztünk. Egy tizenéves beíratása másik középsuliba úgy, hogy nem a szomszédos kerületbe kell elbuszoznia, nem mindig sül el túl jól. Így volt ez velem is, mert nagyon, de nagyon ellene voltam ennek a "helységváltoztatás" ügynek. Csak utána, ismétlem csakis utána jöttem rá, milyen szerencsés vagyok is valójában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése